Tuesday, May 11, 2010

Selamat pg smua.... Apa kata seblm mula keja, kita layan dulu lagu2 ni. Ni lagu favourite sy. Jom kita layan & berkoya kejap.....Selamat menjlnkan tugas dgn baiknya.
separuh jiwaku pergi....
memang indah semua....
tapi berakhir luka....
kau main hati dengan sadarmu....
kau tinggal aku...
benar ku mencintaimu
tapi tak begini
kau khianati hati ini
kau curangi aku (kau dustai hati, benar ku mencintaimu)
kau bilang tak penah bahagia
selama dgn aku
itu ucap bibirmu
kau dustakan semua
yg kita bina
kau hancurkan semua

aku ini wanita biasa
bisa sakit luka karena cinta
dingin sepi kerap menyapa
airmata jatuh
lukisan raga
kadang ku kuat setegar karang
kadang ku rapuh lemah liar merana
maafkan aku bila hasratku keliru
sulut gairah jiwamu
ku yang dosakan cinta
kekasih hatiku
maafkan aku
aku wanita biasa


No comments: