Monday, May 16, 2011

Kota Kinabalu bah.....

Ni pula percutian sy bsama teman akrabku. Bookingnya dh buat Oct tahun lepas lg perginya bulan April (20-23). Wlaupun berdua...percutian tetap jalan gak. Kami ke KK ambil package yg di tempah semasa Matta Fair bulan March tu. Kiranya package ni berbaloilah harganya. Package yg km ambil termasuklah...Island Hopping, City Tour, Mari2 Cultural Village dan Hot Spring serta Mount KK (g di kaki gunung je: hihihihi).

Tapi yg bestnya g KK ini iyalah mkn seafood dya. Harganya murah gilos...puas atilah mkn seafood kat sana. Tiap2 malam aku layan mkn seafood je. Malam pertama mkn ikan,sotong & udang berserta air kelapa muda dya. Malam kedua ikan dgn ketam & malam terakhir ikan,udang dan sotong lagi....walah..lazat bangat. 2 malam aku layan minum air alpukat (dr buah avokado) juga. Kat sini buah avokado dya murah gilos & besar sgt. Aku ambil pluang beli 1kg - RM5 (5biji) buah avokado utk dibawa balik KL (lupa nk snap gmbr..xpe bln 7 aku akan jejakkan lg ke sana) ngeh...ngeh....ketawa nakal. Tiap2 hari aku layan buat air ini lg2 mak aku xsuka air ni. Apalg aku layan soranglah:)

Masa buat booking nk ke KK ni, sy xsedar yg tarikh nk balik KL tu jatuh pada hari lahir sy upanya:)Masa balik dlm kapal terbang ada kezutan buat diri sy uuuoolls...nk tahu apa dya..(cuba teka2). Kejutannya adalah pgumumam besday wish dan nyanyian dr penumpang air bus serta pramugari2. wah!tima kasih atas kejutan ini.. Kenangan yg xakan dilupakan seumur idupku.

Jom layan gambar......zasssss.......

Nilah dya sebahagian seafood bakar yg ada dijual..... 
buruknya anak dara makan:)
 surprise yg dbuat oleh AirAsia...
Ni hasilnya aku buat sdiri...yummmyyyyyy.......

No comments: