Sunday, June 6, 2010

Pgalaman baru buat diriku.....
arini aku ada 1 day in the year program kat CRMD. Tahu x apa benda tu? Program ni adalah mberi pluang pd division lain (selain Customer Relation Depart.) utk mlalui sendiri bdepan dgn customer dr segala aspek termasuklah complaint, request, feedback, maki hamun, pujian n blaaaaaa....................


aku ingatkan keja camne mcm oklah cuma jwb call je tp telinga pun kena tahan gak mdgar segala kata2 pedas, maki hamun n sgala mak nenek complaint ttg service & keta toyota sdiri. Nasib2lah klu dpt customer yg baik n lemah lembut. 

Alhamdulilah sy punyer smuanya dpt yg ok. xde yg kena maki. Cuma 1 customer tu je yg complain kata mcm2 & sy ni jenis pdengar yg setia. Pgajarannya dsini adalah...jgnlah anggap keja customer service mudah & xde keja. Tp mrkalah pdgr setia pd sgala rintihan yg dluahkan org ramai baik sal ktdkpuasan ati @ pkara baik. Tanpa mrka sgala mslh yg kita ingin luahkan @ tanyakan xakan ada yg layan. Tp 1 je...dyaorg yg jd freephone ppl ni jgnlah tggikan suara andai customer marah2 @ tanya mcm2. Selamat mjwb call & settle mslh customer ya. Sy ni xblhlah nk jd pyambut tetamu @ freephone girl. Xlayak...sy ni kan shy2 like cat:) (malu2 kucing).....

Sekian aje....citer pgalaman sy mjadi freephone gurl.!

No comments: